Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, pokrenuo je novu kampanju pod nazivom „Svaki prozor je bitan“, slijedeći svoju strategiju održivosti koja je u srži Deceuninckovog identiteta. Time naglašava održive aspekte svojih profila i njihov pozitivan utjecaj, kako na životnu udobnost, tako i na okoliš i naš planet. Naime, ovi vrhunski profili jamče izvrsnu izolaciju, što u konačnici rezultira uštedom i manjim računima za potrošnju energije, ali i manjim ekološkim otiskom.

Deceuninck već desetljećima veliku pažnju posvećuje smanjenju emisija CO2 u svojim proizvodnim procesima, povećavajući udio recikliranog PVC-a u proizvodnji novih profila. Krajem prošle godine, Deceuninck je dovršio petogodišnji investicijski ciklus u vlastitu tvornicu za recikliranje u Diksmuideu u Belgiji, vrijedan 25 milijuna eura, kojim je dosegnuo kapacitet recikliranja od čak 40.000 tona godišnje. Time je učinio veliki korak prema zacrtanom cilju smanjenja stakleničkih plinova za 60% do 2030. u odnosu na referentnu 2021. godinu te nultoj emisiji do 2050. godine.
Održiv dom je dom budućnosti
Deceuninck ELEGANT PVC profil ispunjava najviše zahtjeve u pogledu estetike, učinkovitosti i održivosti i još jednom potvrđuje da je PVC stolarija idealno rješenje koje odgovara svim suvremenim zahtjevima arhitekture i gradnje.Deceuninck profili dostupni su u različitim stilovima, bojama i izvedbama u skladu s individualnim željama i stilovima gradnje. Uz elegantan izgled, ističu se iznimnom funkcionalnošću bilo da je riječ o toplinskoj zaštiti, zaštiti od buke ili sigurnosti. Ujedno prednjače po mogućnostima recikliranja čime doprinose očuvanju resursa i smanjenju utroška energije. Upravo zato, sve svoje prednosti i kvalitete Deceuninck sada objedinjuje pod porukom „Svaki prozor je bitan“.

Sadržaj nastao u suradnji s Deceuninckom.